marketing online
Dawno, dawno temu były radio, prasa i telewizja. Dziś obecność marki w mediach społecznościowych to obecnie absolutny obowiązek. Niektórzy mówią, że to darmowe narzędzia do docierania do klientów. Ale nic nie jest za darmo. Chociażby kosztuje czas. Ale nie tylko. Aby korzystać z potęgi mediów społecznościowych, trzeba działać w sposób przemyślany, celowy i “z głową”. Moi Klienci to eksperci w swoich dziedzinach. Restauratorzy, hotelarze, producenci, usługodawcy, którzy wiedzą jak prowadzić swoje biznesy. A moim zadaniem jest wspierać ich w korzystaniu z social mediów z głową, aby osiągać cele. I robie to skutecznie.
Co mogę dla Ciebie zrobić?






Poznaj, jak pracuję.
A być może zechcesz spotkać się i porozmawiać, jak Ciebie mogę wesprzeć w social mediach?

Krok 1 – strategia
Kim są Twoi klienci? Gdzie ich spotkasz? Jak się zachowują? Czego potrzebują i jak odpowiedzieć na te potrzeby, promując jednocześnie Twój produkt? A jak to robi Twoja konkurencja? Masz w ogóle konkurencję?
Oto kilka pytań, które na wstępie współpracy zadajemy sobie, aby lepiej poznać Twój biznes i zaudytować dotychczasowe działania reklamowe. Moim celem jest opracowanie najlepszej strategi na naszą współpracę, prowadzącej do osiągnięcia postawionych celów.
Oto algorytm działania w skrócie:
- Poznaję Twoją markę i Twoje potrzeby,
- Analizuję możliwe opcje działania
- Przedstawiam ci strategię: gotowy plan do zawodów o uwagę Twojego klienta. Omawiamy go wspólnie.
- Na koniec otrzymujemy plan działania, który obie strony akceptują.

Krok 2 – narzędzia
Social media to bardzo szerokie morze pełne różnych narzędzi działania. Dobieram dla Ciebie najlepsze sposoby, na osiągniecie celów. Raz będą to narzędzia z zakresu komunikacji. Może rozszerzenia jej zasięgów. A może nowe formy komunikacji, jak grupy, rolki lub video. A może zwiększenie content marketingu na blogu i w kanałach komunikacji organicznej.
Innym razem podpowiadam i prowadzę rozwiązania płatne związane z reklamami w serwisie Facebook i Instagram. Prawie zawsze patrzę na Twoją stronę www i sugeruje rozwiązania wspierające użyteczność UX Twojego medium.
Różne narzędzia dopasowane do indywidualnych potrzeb marki i możliwości Klienta. Wszystko po to, aby działać najskuteczniej.

Krok 3 – lean it
Podczas każdego dnia działania analizuję postępy oraz zmieniające się środowisko social mediów, aby optymalizować podjęte działania lub wykorzystać nadarzające się trendy. Regularnie raportuję pracę. Działam dynamicznie, ale zawsze po Twojej akceptacji.
A jeśli interesuje Cię, co robi Twoja konkurencja, mogę też na życzenie przygotować taki raport. Przeanalizować poczynania w mediach społecznościowych wybranych firm lub marek i dostarczyć Ci raport z działań konkurencji.
Zatem – dlaczego ja?
Moje działania wyróżnia indywidualne podejście do każdego projektu. Do każdego Klienta, do każdej marki podchodzę osobiście, szukając wyróżników i możliwych szans na.wykorzystanie potencjału social mediów. Jestem freelancerem, z którym zawsze możesz się spotkać, porozmawiać. Rozwiać swoje wątpliwości lub poszerzyć horyzonty na dany temat marketingowy.
Od 2004 r. lat prowadzę działania w social media dla różnych marek. Dosłownie RÓŻNYCH: małych, dużych, wielkich, a każda wyjątkowa. Social media są dla każdego, kto wie jak je wykorzystać do osiągania swoich celów biznesowych. Moją rolą jest pomóc Ci ogarnąć Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Tiktok, i inne, aby służyły Twojemu interesowi.
Mam dwa główne obszary działalności w sm:
- prowadzenie płatnych kampanii reklamowych / performance marketing
- budowanie społeczności poprzez tworzenie treści marki dla odbiorców / content marketing
W oceanie social mediów odnajduje człowieka, który jest zainteresowany Twoim produktem i skupiam jego uwagę na Twojej marce.
Chcesz mnie lepiej poznać?
Moje referencje
Moją metodę działania codziennie wdrażam w praktyce. Oto lista marek i firm, dla których mam lub miałam zaszczyt realizować projekty. Każda współpraca, to zaplanowana, ciekawa podróż do wyznaczonych celów. Partnerów na wyprawy sprawdza się w praktyce – śmiało możesz skontaktować z nimi i zapytać o referencje.
Zaufali mi:
Poznaj moją pracę w social mediach przez opinie moich Klientów.
Małgosia świetnie operuje narzędziami, które umożliwiają efektywną komunikację w Internecie. Jest na bieżąco z najnowszymi trendami, co charakteryzuje osoby wykonujące swoja pracę z pasją. Analityczne podejście Małgosi jest niezmierne istotne przy planowaniu kampanii w mediach społecznościowych, a także realizowaniu badań rynkowych. Skupia się zarówno na efektach ilościowych działań, jak i jakościowych, dzięki czemu mam poczucie osiągnięcia wszystkich zamierzonych celów komunikacji z odbiorcami.
Indywidualne podejście, dużo inwencji po stronie zespołu, wnikliwa analiza otoczenia biznesowego klienta – to wszystko w rozsądnych ramach czasowych i budżecie. Szczerze polecam współpracę!
Z przyjemnością polecam współpracę z Małgorzatą Sujecką jako rzetelnym partnerem w zakresie prowadzenia internetowego fanpage’a oraz innych działań marketingowych. Małgosia jest sumienna, kreatywna oraz profesjonalna w swojej działalności. Dzięki jej pracy reprezentowana przeze mnie Rada Osiedla stała się nie tylko dobrze rozpoznawalną wśród Mieszkańców Osiedla i okolic instytucją, ale zyskała również profesjonalny branding. Polecam Małgorzatę Sujecką jako profesjonalistkę zaangażowaną w swoją pracę i zorientowaną na sukces Klienta.
Fan Page naszego sklepu, prowadzony przez panią Małgorzatę zachwyca pomysłowością, oryginalnością, profesjonalizmem i wyjątkową estetyką!
Moja oferta- wybierz najlepszy pakiet social media dla Ciebie
Wiem, że nie każdy musi być specjalistą we wszystkim. Dlatego lepiej oddelegować zadanie profesjonalistom niż samemu tracić godziny i nerwy na coś, co nie jest głównym celem biznesu. Dlatego wspieram biznesy przedsiębiorców, którzy wiedzą, że obecność w social media to must be, ale lepiej zaufać praktykom. Poniżej przygotowałam propozycje pakietów obsługi social mediów. Wybierz najbardziej odpowiedni dla Twoich potrzeb:
-
Pakiet Basic
Cena od 1500 zł/ mc
Wybieram Basic- opracuję dla Ciebie strategię komunikacji Twojej marki
- opracuję i wdrożę identyfikację wizualną postów Twojej marki spójne z identyfikacją wizualną firmy
- przygotuję ramowy harmonogram publikacji w Twoich mediach, który ułatwi Ci samodzielne działania
- co miesiąc dostarczę raport z działań wraz ze wskazaniem nowych trendów i rozwiązań, które mogą być przydatne w Twoich social mediach.
-
Pakiet Be More
Cena od: 2500 zł
+ budżet kampanii reklamowejWybieram Be More- opracuję dla Ciebie strategię komunikacji Twojej marki w social mediach i wytyczne do prowadzenia skutecznej komunikacji organicznej
- poprowadzę dla Twojej marki kampanię reklamową z wyznaczonym celem, co oznacza, że zaplanuję, przygotuję (grafika i treści), i przeprowadzę, optymalizując ją w trakcie; po kampanii otrzymasz raport efektów
- możesz liczyć na moje wsparcie w obsłudze Twoich social mediów
- co miesiąc dostarczę raport z działań
-
Pakiet In Action
Cena od 4000 zł
+ budżet kampanii reklamowychWybieram In Action- opracuję dla Ciebie strategię komunikacji Twojej marki w social mediach
- będę prowadzić komunikację Twojej marki
- do tworzenia treści wykorzystam Twoje pliki oraz zewnętrzne materiały i dedykowane grafiki.
- mogę także zrobić jedną sesję zdjęciową produktową.
- poprowadzę kampanie reklamowe dla Twojej marki, co oznacza, że zaplanuję, przygotuję (grafiki i treści), wdrożę i przeprowadzę, optymalizując ją w trakcie.
- będę na bieżąco dbać o wizerunek marki aktualizując zdjęcie w tle strony, aby stanowiło ono aktualną reklamę Twojej marki
- będę moderować dyskusje i komentarze, skrzynkę odbiorczą strony oraz messengera
- co miesiąc dostarczę raport z działań Twojej marki
- w razie potrzeby mogę dostarczyć raport z działań wybranej konkurencji
- możesz liczyć na moje wsparcie w analizie UX Twojej strony www lub sklepu online
Oferta dotyczy jednej marki. Ceny podane są cenami netto.
Potrzebujesz więcej?
Powyżej zaprezentowałam podstawowe pakiety usług, które zazwyczaj dopasowuje do potrzeb Klienta. Oferty szyte na miarę są moją domeną.
Jeśli zainteresowała Cię moja oferta — skontaktuj się. Porozmawiajmy, jak mogę Ci pomóc.